Η τέχνη και η κοινότητα γίνονται τα βασικά συστατικά στο νέο editorial της Mango (pics)

H δύναμη της φιλίας και ο χρόνος που περνάμε μαζί με τους φίλους μας τονίζεται μέσα από το νέο editorial της Mango, η φωτογράφηση του οποίου έγινε κατά τη διάρκεια ενός οικείου δείπνου στο Λονδίνο

Οικοδέσποινες ήταν οι αδερφές Quentin και Jemina Jones, οι οποίες είχαν στο πλευρό τους, τους πιο στενούς τους φίλους

Σε αυτή την όμορφη ιστορία για τη φιλία και την κοινότητα, η Mango κάλεσε τις αδερφές Jones να διοργανώσουν ένα δείπνο για φίλους. Στο event, η Jemina Jones, η οποία έχει ιδρύσει την περίφημη εταιρεία catering Tart London και η αδερφή της, Quentin, καλλιτέχνιδα και φωτογράφος, άνοιξαν τις πόρτες τους για να μας εμπνεύσουν και να μας καλωσορίσουν στην εορταστική σεζόν.

Καλεσμένοι σε αυτό το event ήταν celebrities από τον κόσμο της μόδας και των τεχνών, ανάμεσά τους ο σχεδιαστής και ηθοποιός Waris Ahluwalia, η ηθοποιός, σκηνοθέτρια και ποιήτρια Greta Bellamacina και ο σύζυγός της, ο καταξιωμένος graphic artist Robert Montgomery, η πρέσβειρα της Mango και creative director Sofía Sánchez de Betak, η ειδική σύμβουλος σε θέματα τέχνης και design Hikari Yokoyama και τέλος, το μοντέλο Kit Butler.

 

Η δεκαετία του ’70 ήταν η βασική έμπνευση για τη συλλογή, με συνδυασμούς από δαντέλα, δέρμα και βελούδο να έχουν τον πρώτο λόγο. Αστραφτερές λεπτομέρειες, παγιέτες και κρόσσια, σε διαφορετικές φόρμες, έδωσαν μία χαρούμενη πινελιά και κομψότητα σε κάθε σύνολο.

Για τους άνδρες, τα κυρίαρχα στοιχεία της σεζόν ήταν οι βασικοί συνδυασμοί τζάκετ και σταυρωτών παλτό, καθώς επίσης και ο συνδυασμοί βελούδινων blazers, σε διάφορες αποχρώσεις, με πλεκτά πουλόβερ.

Μέσα από τον φακό της διακεκριμένης φωτογράφου Cass Bird, αυτό το editorial μεταδίδει την ουσία των βραδιών ανάμεσα σε φίλους, υιοθετώντας τις αξίες του brand για ενότητα. Η σημαντικότητα της κοινότητας μεταφράζεται μέσα από διάφορες ενέργειες και καμπάνιες της Mango, στις οποίες η φιλία, ο χρόνος που περνάμε μαζί και η προσωπική ταυτότητα του καθενός, είναι πάντα εκεί.