MC MEDIA NETWORK

Sunday, May 31, 2020

Η Mango επιστρέφει με το κόνσπετ «Shared Moments» για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020

Η νέα καμπάνια του brand αντανακλά για ακόμα μία σεζόν, την οικεία αίσθηση των στιγμών που περνάμε μαζί

Η Mango συνεχίζει το κόνσεπτ Shared Moments στην καμπάνια της για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020. Οι φωτογραφίες και το βίντεο, φέρουν την υπογραφή του iconic φωτογράφου Glen Luchford, ο οποίος μέσα από την καριέρα του εδώ και τρεις δεκαετίες στο χώρο της μόδας, έχει «αιχμαλωτίσει» μερικές από τις πιο εμβληματικές εικόνες.

Η Anna Ewers και η Rebecca Leigh Longendyke, δύο από τις πρωταγωνίστριες της καμπάνιας Shared Moments Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019, επιστρέφουν και αυτή τη σεζόν, ενώνοντας τις δυνάμεις τους με τους Vittoria Ceretti, Kit Butler και Hamid Onifade, με τις πόλεις Valladolid και Merida του Μεξικό να αποτελούν το ιδανικό σκηνικό για τις κοινές καλοκαιρινές τους περιπέτειες.

Η καμπάνια Shared Moments ενισχύει το κόνσεπτ της σύμπνοιας που πρεσβεύει το brand. Η καμπάνια εστιάζει στην πνεύμα της κοινότητας μέσα από ένα βίντεο και φωτογραφίες που εκθειάζουν τις αρετές της οικειότητας και της φυσικότητας των στιγμών που μοιραζόμαστε, γιορτάζοντας την πραγματική ομαδικότητα, αλλά ταυτόχρονα και το δικαίωμα της αυτοέκφρασης.

Αυτή η αίσθηση του να ανήκεις σε μία κοινότητα, ενισχύεται από την πρωτοβουλία Your choices make us, την οποία λάνσαρε η Mango τον περασμένο Νοέμβριο. Μέσω Instagram, οι followers του brand έχουν πάρει αποφάσεις σχετικά με αυτή την καμπάνια και με την νέα καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020. Μέσα από το σλόγκαν “Look. Participate. Decide”, η δημιουργική ομάδα της Mango, λανσάρει ένα πρωτοποριακό πρότζεκτ στο οποίο πάνω από 11 εκατομμύρια followers του brand μπορούν να επιλέξουν μερικά από τα ενδύματα που φόρεσαν τα μοντέλα κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, αλλά και να πάρουν ευχάριστες αποφάσεις αναφορικά με το ταξίδι τους στο Μεξικό και τις στιγμές που μοιράστηκαν με τους άλλους.

Επίσης, με μερικά από τα ρούχα και αξεσουάρ της νέας αυτής συλλογής, αποφάσισαν ποια προτιμούν να σταλούν στα καταστήματα. Η αγάπη για τη μόδα, τον πολιτισμό, το στυλ και την τέχνη είναι μία κοινή αξία που μοιράζεται το brand και η κοινότητά του, με στόχο τη δημιουργία κοινών χώρων και συζητήσεων που είναι το «κλειδί» της επικοινωνίας. Βασισμένη στις απαντήσεις που έστειλαν οι followers στο Instagram, η Mango έχει κυκλοφορήσει στις 20 Ιανουαρίου, έναν οδηγό που περιλαμβάνει σημαντικές τοποθεσίες, γκαλερί και μουσεία στο Μεξικό.

α ρούχα στη γυναικεία σειρά, έχουν δημιουργηθεί με τη χρήση 100% βιώσιμων υφασμάτων, όπως οργανικό βαμβάκι και ανακυκλωμένες ίνες. Στα σχέδια, κυρίως εμπνευσμένα από το στυλ της δεκαετίας του ’70, κύριο λόγο έχουν τα prints, ειδικά τα floral, και τα χρώματα, με τις παστέλ αποχρώσεις να βρίσκονται στο επίκεντρο. Τα κοστούμια με ασορτί γιλέκα έχουν μία περίοπτη θέση στη συλλογή, ενώ τα αέρινα καλοκαιρινά φορέματα αποτελούν κομμάτι-κλειδί. Αξεσουάρ όπως strap sandals και τσάντες-καλάθια, προσθέτουν προσωπικότητα σε κάθε σύνολο.

Στην ανδρική σειρά τα δερμάτινα κομμάτια (πουκάμισα και σακάκια) και total denim looks, πρωταγωνιστούν στην καμπάνια. Το ριγέ print έχει κυρίαρχη θέση, το μαύρο συνδυάζεται με ουδέτερους τόνους και οι color block συνδυασμοί φοριούνται με λευκό denim. Εσπαντρίγιες και γυαλιά ηλίου εμπνευσμένα από τα 70s αποτελούν βασικά κομμάτια στα αξεσουάρ.

Η νέα καμπάνια του brand αντανακλά για ακόμα μία σεζόν, την οικεία αίσθηση των στιγμών που περνάμε μαζί

Η Mango συνεχίζει το κόνσεπτ Shared Moments στην καμπάνια της για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020. Οι φωτογραφίες και το βίντεο, φέρουν την υπογραφή του iconic φωτογράφου Glen Luchford, ο οποίος μέσα από την καριέρα του εδώ και τρεις δεκαετίες στο χώρο της μόδας, έχει «αιχμαλωτίσει» μερικές από τις πιο εμβληματικές εικόνες.

Η Anna Ewers και η Rebecca Leigh Longendyke, δύο από τις πρωταγωνίστριες της καμπάνιας Shared Moments Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019, επιστρέφουν και αυτή τη σεζόν, ενώνοντας τις δυνάμεις τους με τους Vittoria Ceretti, Kit Butler και Hamid Onifade, με τις πόλεις Valladolid και Merida του Μεξικό να αποτελούν το ιδανικό σκηνικό για τις κοινές καλοκαιρινές τους περιπέτειες.

Η καμπάνια Shared Moments ενισχύει το κόνσεπτ της σύμπνοιας που πρεσβεύει το brand. Η καμπάνια εστιάζει στην πνεύμα της κοινότητας μέσα από ένα βίντεο και φωτογραφίες που εκθειάζουν τις αρετές της οικειότητας και της φυσικότητας των στιγμών που μοιραζόμαστε, γιορτάζοντας την πραγματική ομαδικότητα, αλλά ταυτόχρονα και το δικαίωμα της αυτοέκφρασης.

Αυτή η αίσθηση του να ανήκεις σε μία κοινότητα, ενισχύεται από την πρωτοβουλία Your choices make us, την οποία λάνσαρε η Mango τον περασμένο Νοέμβριο. Μέσω Instagram, οι followers του brand έχουν πάρει αποφάσεις σχετικά με αυτή την καμπάνια και με την νέα καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020. Μέσα από το σλόγκαν “Look. Participate. Decide”, η δημιουργική ομάδα της Mango, λανσάρει ένα πρωτοποριακό πρότζεκτ στο οποίο πάνω από 11 εκατομμύρια followers του brand μπορούν να επιλέξουν μερικά από τα ενδύματα που φόρεσαν τα μοντέλα κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, αλλά και να πάρουν ευχάριστες αποφάσεις αναφορικά με το ταξίδι τους στο Μεξικό και τις στιγμές που μοιράστηκαν με τους άλλους.

Επίσης, με μερικά από τα ρούχα και αξεσουάρ της νέας αυτής συλλογής, αποφάσισαν ποια προτιμούν να σταλούν στα καταστήματα. Η αγάπη για τη μόδα, τον πολιτισμό, το στυλ και την τέχνη είναι μία κοινή αξία που μοιράζεται το brand και η κοινότητά του, με στόχο τη δημιουργία κοινών χώρων και συζητήσεων που είναι το «κλειδί» της επικοινωνίας. Βασισμένη στις απαντήσεις που έστειλαν οι followers στο Instagram, η Mango έχει κυκλοφορήσει στις 20 Ιανουαρίου, έναν οδηγό που περιλαμβάνει σημαντικές τοποθεσίες, γκαλερί και μουσεία στο Μεξικό.

α ρούχα στη γυναικεία σειρά, έχουν δημιουργηθεί με τη χρήση 100% βιώσιμων υφασμάτων, όπως οργανικό βαμβάκι και ανακυκλωμένες ίνες. Στα σχέδια, κυρίως εμπνευσμένα από το στυλ της δεκαετίας του ’70, κύριο λόγο έχουν τα prints, ειδικά τα floral, και τα χρώματα, με τις παστέλ αποχρώσεις να βρίσκονται στο επίκεντρο. Τα κοστούμια με ασορτί γιλέκα έχουν μία περίοπτη θέση στη συλλογή, ενώ τα αέρινα καλοκαιρινά φορέματα αποτελούν κομμάτι-κλειδί. Αξεσουάρ όπως strap sandals και τσάντες-καλάθια, προσθέτουν προσωπικότητα σε κάθε σύνολο.

Στην ανδρική σειρά τα δερμάτινα κομμάτια (πουκάμισα και σακάκια) και total denim looks, πρωταγωνιστούν στην καμπάνια. Το ριγέ print έχει κυρίαρχη θέση, το μαύρο συνδυάζεται με ουδέτερους τόνους και οι color block συνδυασμοί φοριούνται με λευκό denim. Εσπαντρίγιες και γυαλιά ηλίου εμπνευσμένα από τα 70s αποτελούν βασικά κομμάτια στα αξεσουάρ.

Η νέα καμπάνια του brand αντανακλά για ακόμα μία σεζόν, την οικεία αίσθηση των στιγμών που περνάμε μαζί

Η Mango συνεχίζει το κόνσεπτ Shared Moments στην καμπάνια της για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020. Οι φωτογραφίες και το βίντεο, φέρουν την υπογραφή του iconic φωτογράφου Glen Luchford, ο οποίος μέσα από την καριέρα του εδώ και τρεις δεκαετίες στο χώρο της μόδας, έχει «αιχμαλωτίσει» μερικές από τις πιο εμβληματικές εικόνες.

Η Anna Ewers και η Rebecca Leigh Longendyke, δύο από τις πρωταγωνίστριες της καμπάνιας Shared Moments Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019, επιστρέφουν και αυτή τη σεζόν, ενώνοντας τις δυνάμεις τους με τους Vittoria Ceretti, Kit Butler και Hamid Onifade, με τις πόλεις Valladolid και Merida του Μεξικό να αποτελούν το ιδανικό σκηνικό για τις κοινές καλοκαιρινές τους περιπέτειες.

Η καμπάνια Shared Moments ενισχύει το κόνσεπτ της σύμπνοιας που πρεσβεύει το brand. Η καμπάνια εστιάζει στην πνεύμα της κοινότητας μέσα από ένα βίντεο και φωτογραφίες που εκθειάζουν τις αρετές της οικειότητας και της φυσικότητας των στιγμών που μοιραζόμαστε, γιορτάζοντας την πραγματική ομαδικότητα, αλλά ταυτόχρονα και το δικαίωμα της αυτοέκφρασης.

Αυτή η αίσθηση του να ανήκεις σε μία κοινότητα, ενισχύεται από την πρωτοβουλία Your choices make us, την οποία λάνσαρε η Mango τον περασμένο Νοέμβριο. Μέσω Instagram, οι followers του brand έχουν πάρει αποφάσεις σχετικά με αυτή την καμπάνια και με την νέα καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020. Μέσα από το σλόγκαν “Look. Participate. Decide”, η δημιουργική ομάδα της Mango, λανσάρει ένα πρωτοποριακό πρότζεκτ στο οποίο πάνω από 11 εκατομμύρια followers του brand μπορούν να επιλέξουν μερικά από τα ενδύματα που φόρεσαν τα μοντέλα κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, αλλά και να πάρουν ευχάριστες αποφάσεις αναφορικά με το ταξίδι τους στο Μεξικό και τις στιγμές που μοιράστηκαν με τους άλλους.

Επίσης, με μερικά από τα ρούχα και αξεσουάρ της νέας αυτής συλλογής, αποφάσισαν ποια προτιμούν να σταλούν στα καταστήματα. Η αγάπη για τη μόδα, τον πολιτισμό, το στυλ και την τέχνη είναι μία κοινή αξία που μοιράζεται το brand και η κοινότητά του, με στόχο τη δημιουργία κοινών χώρων και συζητήσεων που είναι το «κλειδί» της επικοινωνίας. Βασισμένη στις απαντήσεις που έστειλαν οι followers στο Instagram, η Mango έχει κυκλοφορήσει στις 20 Ιανουαρίου, έναν οδηγό που περιλαμβάνει σημαντικές τοποθεσίες, γκαλερί και μουσεία στο Μεξικό.

α ρούχα στη γυναικεία σειρά, έχουν δημιουργηθεί με τη χρήση 100% βιώσιμων υφασμάτων, όπως οργανικό βαμβάκι και ανακυκλωμένες ίνες. Στα σχέδια, κυρίως εμπνευσμένα από το στυλ της δεκαετίας του ’70, κύριο λόγο έχουν τα prints, ειδικά τα floral, και τα χρώματα, με τις παστέλ αποχρώσεις να βρίσκονται στο επίκεντρο. Τα κοστούμια με ασορτί γιλέκα έχουν μία περίοπτη θέση στη συλλογή, ενώ τα αέρινα καλοκαιρινά φορέματα αποτελούν κομμάτι-κλειδί. Αξεσουάρ όπως strap sandals και τσάντες-καλάθια, προσθέτουν προσωπικότητα σε κάθε σύνολο.

Στην ανδρική σειρά τα δερμάτινα κομμάτια (πουκάμισα και σακάκια) και total denim looks, πρωταγωνιστούν στην καμπάνια. Το ριγέ print έχει κυρίαρχη θέση, το μαύρο συνδυάζεται με ουδέτερους τόνους και οι color block συνδυασμοί φοριούνται με λευκό denim. Εσπαντρίγιες και γυαλιά ηλίου εμπνευσμένα από τα 70s αποτελούν βασικά κομμάτια στα αξεσουάρ.

Ελένη Μενεγάκη: Ανέβασε δύο φωτογραφίες από το σπίτι της στα Μελίσσια!

Σπάνιες φωτογραφίες από το σπίτι της! Η Ελένη Μενεγάκη διανύει την καλύτερή της φάση, αφού μετά από σχεδόν 30 χρόνια συνεχούς παρουσιάς στην τηλεόραση, ετοιμάζεται...

Έρευνα: Με αυτό το πρόσωπο είναι πιο πιθανό να σε απατήσει ο σύντροφός σου!

Η απιστία είναι μία από τις βασικότερες αιτίες διάλυσης μιας σχέσης ή ενός γάμου και δικαιολογημένα. Εάν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη και σεβασμός προς τον σύντροφο,...

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Τραγούδησε Μέριλιν Μονρόε και εντυπωσίασε τους κριτές! (video)

Εντυπωσίασε για πρώτη φορά τους κριτές Την καλύτερή της εμφάνιση έκανε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου στο J2US το βράδυ του Σαββάτου (30/5). Η ξανθιά καλλονή τραγούδησε μαζί...

Χριστιάνα Αριστοτέλους: Δείτε πώς πέρασε το Σάββατο με την κόρη της Μελίνα! (pic)

Ευτυχισμένη μαμά Μετά το τέλος της καραντίνας, η Χριστιάνα Αριστοτέλους απολαμβάνει όμορφες στιγμές μαζί με τους φίλους και την οικογένειά της. Η δημοφιλής παρουσιάστρια, το απόγευμα...

Ζώδια: Τι λένε τ’ άστρα για σήμερα Κυριακή 31 Μαΐου;

Αστρολογικές προβλέψεις ημέρας Τι θα συμβεί σήμερα, Κυριακή 31 Μαΐου 2020; Διάβασε την πρόβλεψη για το ζώδιό σου σύμφωνα με τις αστρολογικές όψεις της ημέρας από...

Back to basics: Αυτό είναι το top hair trend για το καλοκαίρι σύμφωνα με τους κομμωτές (pics)

Αντίο καρέ! Το καλοκαίρι θέλουμε ένα πιο χαλαρό και αέρινο στιλ τόσο στα ρούχα όσο και στα beauty look μας. Κάνουμε focus στα μαλλιά καθώς τα...

Αυτά τα ζώδια θα έχουν έναν δύσκολο Ιούνιο

Θα ζοριστείς κι εσύ ή δεν βρίσκεσαι στη λίστα; Ο Ιούνιος, ο πρώτος καλοκαιρινός μήνας θα έχει φορτούνες και καταιγίδες για συγκεκριμένα ζώδια. Αν ανήκεις σε...

Το Radisson Blu Hotel, Larnaca ανοίγει και πάλι τις πόρτες του!

Η διεύθυνση του Radisson Blu Hotel, Larnaca είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι το ξενοδοχείο θα επαναρχίσει τη λειτουργία του την Παρασκευή 5...

Έξυπνες λύσεις οργάνωσης και αποθήκευσης από την ΙΚΕΑ!

H οργάνωση ενός σπιτιού μοιάζει με «βουνό» αφού είναι μια χρονοβόρα διαδικασία. Ωστόσο, είναι κάτι που χρειάζεται να κάνουμε τακτικά κατά τη διάρκεια του...

Ζώδια: Τι λένε τ’ άστρα για σήμερα Κυριακή 31 Μαΐου;

Αστρολογικές προβλέψεις ημέρας Τι θα συμβεί σήμερα, Κυριακή 31 Μαΐου 2020; Διάβασε την πρόβλεψη για το ζώδιό σου σύμφωνα με τις αστρολογικές όψεις της ημέρας από...

Αυτά τα ζώδια θα έχουν έναν δύσκολο Ιούνιο

Θα ζοριστείς κι εσύ ή δεν βρίσκεσαι στη λίστα; Ο Ιούνιος, ο πρώτος καλοκαιρινός μήνας θα έχει φορτούνες και καταιγίδες για συγκεκριμένα ζώδια. Αν ανήκεις σε...

Έρευνα: Με αυτό το πρόσωπο είναι πιο πιθανό να σε απατήσει ο σύντροφός σου!

Η απιστία είναι μία από τις βασικότερες αιτίες διάλυσης μιας σχέσης ή ενός γάμου και δικαιολογημένα. Εάν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη και σεβασμός προς τον σύντροφο,...

Αληθινή εξομολόγηση: «Ζηλεύω την κόρη μου επειδή είναι νέα και όμορφη…»

Ναι το ομολογώ ζηλεύω τη κόρη μου για τα νιάτα της και για την ομορφιά της! Ζηλεύω που είναι τόσο φρέσκια και ζωντανή και τους...

Το Radisson Blu Hotel, Larnaca ανοίγει και πάλι τις πόρτες του!

Η διεύθυνση του Radisson Blu Hotel, Larnaca είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι το ξενοδοχείο θα επαναρχίσει τη λειτουργία του την Παρασκευή 5...

Ζώδια: Τι λένε τ’ άστρα για σήμερα Κυριακή 31 Μαΐου;

Αστρολογικές προβλέψεις ημέρας Τι θα συμβεί σήμερα, Κυριακή 31 Μαΐου 2020; Διάβασε την πρόβλεψη για το ζώδιό σου σύμφωνα με τις αστρολογικές όψεις της ημέρας από...

Έρευνα: Με αυτό το πρόσωπο είναι πιο πιθανό να σε απατήσει ο σύντροφός σου!

Η απιστία είναι μία από τις βασικότερες αιτίες διάλυσης μιας σχέσης ή ενός γάμου και δικαιολογημένα. Εάν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη και σεβασμός προς τον σύντροφο,...

MC MEDIA NETWORK

Lifestyle

Lifestyle

Δανδουλάκη σε Ρώμα: «Αγάπη μου, πώς έγινες έτσι; Το πάχος είναι γηρατειό!» (video)

Φανερά ανανεωμένος και αδυνατισμένος εμφανίστηκε στο Dot της Κυριακής ο Χάρης Ρώμας. Ο γνωστός ηθοποιός και σεναριογράφος κάθισε στον καναπέ της Νάνσυς Ζαμπέτογλου και του...

Πιέρος Σωτηρίου-Μαρία Κορτζιά: Η συγκινητική συνάντησή τους μετά από μήνες! (pics)

Ξανά μαζί! Στην Κύπρο επέστρεψε ο Πιέρος Σωτηρίου μετά από μήνες που είχε μείνει αποκλεισμένος με την ομάδα του στην Αστάνα του Καζακστάν λόγω καραντίνας. Ο...

Advertorials