Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Μας αποκαλύπτει τα πάντα για τη διατροφή της!

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου διανύει την καλύτερή της φάση τόσο σε προσωπικό, όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Η ερωτευμένη κριτής του GNTM δεν είναι απλά κούκλα, έχει και ένα υπέροχο κορμί.

Αλήθεια, πώς διατηρείται σε φόρμα; Ποιά είναι η διατροφή που ακολουθεί και σε τι δεν μπορεί να αντισταθεί;

Δείτε όσα αποκάλυψε σε συνέντευξή της:

Πώς διαχειρίζεσαι το θέμα διατροφή, με δεδομένο ό,τι το αδύνατο σώμα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς σου ως μοντέλο;
Προσπαθώ να μη στερούμαι τίποτα χωρίς να υπερβάλλω, τρώω όποτε μπορώ στο σπίτι και όταν αναγκαστικά λόγω της δουλειάς θα φάω έξω προσπαθώ να διαλέξω κάτι υγιεινό, όπως μια σαλάτα με κοτόπουλο ή ψάρι.

Χρειάστηκε ποτέ να ακολουθήσεις δίαιτα ή ειδική διατροφή για να χάσεις βάρος;
Ναι, έχει χρειαστεί. Δεν είχε να κάνει όμως με κάποια δουλειά άλλα με τη λαιμαργία μου! Ήταν Χριστούγεννα και έφαγα όλους τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα της Ελλάδας και όπως ήταν φυσικό πρήστηκα. Έκανα διατροφή για δυο εβδομάδες και επανήλθα στο φυσιολογικό μου βάρος.

Περίγραψέ μου ένα τυπικό καθημερινό πρόγραμμα διατροφής σου από το πρωί που ξυπνάς μέχρι την ώρα που θα πέσεις για ύπνο.
Τρώω πέντε με έξι γεύματα την ημέρα περίπου, κάθε τρεις με τέσσερις ώρες. Καλό πρωινό και μεσημεριανό, ελαφρύ βραδινό και δύο έως τρία σνακ ανάμεσα στα γεύματά μου. Ακολουθώ συμβουλές διατροφολόγου που έχουν να κάνουν με το δικό μου σωματότυπο και βάρος και δεν θα ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα σε κάποια γυναίκα που θα ήθελε να ακολουθήσει ακριβώς τη διατροφή μου. Θα συμβούλευα όμως όλες τις αναγνώστριες να μιλήσουν με ένα διατροφολόγο. Βοηθάει τόσο πολύ όταν ξέρεις τι είναι καλύτερο να φας, ποια ώρα της ημέρας και σε τι ποσότητα!

Ποιο είναι το σνακ-τρόφιμο κλειδί που πιστεύεις ότι σε βοηθά ιδιαίτερα στη διατροφή σου;
Τα γαλακτοκομικά. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς γάλα, γιαούρτι και τυρί. Από το πρωί ως το βράδυ θα φάω σίγουρα δύο φορές γαλακτοκομικά.

Υπάρχει κάποιο γλυκό ή αλμυρό έδεσμα το οποίο δεν μπορείς να απαρνηθείς για κανένα λόγο;
Δυστυχώς υπάρχουν όλα τα γλυκά και όλα τα αλμυρά εδέσματα που δεν μπορώ να τους αντισταθώ. Έχω το καλό και συνάμα κακό, να μου αρέσουν όλα. Τα πάντα! Και δοκιμάζω τα πάντα. Γι’ αυτό και συμβουλεύομαι πλέον διατροφολόγο για να μπορώ να τρώω τα πάντα, αλλά με μέτρο.

Ποια είναι η σχέση σου με τη γυμναστική; Μπορείς να μας περιγράψεις το πρόγραμμα που ακολουθείς;
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες κάνω γιόγκα. Νομίζω έχει αλλάξει όλο μου το σώμα. Η στάση του σώματός μου, η κοιλιά μου τα πόδια μου… και επίσης χαλαρώνω πάρα πολύ. Προσπαθώ να πηγαίνω 5 φορές την εβδομάδα, αλλιώς περπατάω 20 λεπτά σε ανηφόρα.

Πιστεύεις ότι υπάρχει κάποιο μυστικό διατροφής ή γυμναστικής για να έχει μια γυναίκα μια όμορφη σιλουέτα;
Πιστεύω ότι αν πιστέψουμε μέσα μας, πόσο όμορφες είμαστε, τόσο όμορφες θα δείχνουμε. Παράλληλα μπορούμε να προσέχουμε τη διατροφή μας λιγάκι, να γυμναζόμαστε έστω και με λίγο περπάτημα τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα και να κάνουμε δώρα στον εαυτό μας. Να ανταμείβουμε τη δουλειά μας, το άγχος μας, τον κόπο μας. Δεν πειράζει αν κακομαθαίνουμε λιγάκι τον εαυτό μας μια φορά στο τόσο. Α! Και να ερωτευόμαστε, να χαμογελάμε και να βοηθάμε όπως μπορούμε, όσο μπορούμε… Οι καλές πράξεις ανταμείβονται. Όσο για μυστικά διατροφής, δεν νομίζω ότι τα χρειαζόμαστε! Εμείς οι Ελληνίδες είμαστε οι πιο τυχερές του κόσμου, καθώς η μεσογειακή διατροφή είναι αποδεδειγμένα η πιο υγιεινή. Φαγητό από τη μαμά ή τη γιαγιά λοιπόν!

Ποια είναι η σχέση σου με τη μαγειρική; Υπάρχει κάτι που λατρεύεις να ετοιμάζεις;
Γενικά οι φίλοι μου με φωνάζουν σεφ κοροϊδευτικά όμως. Δεν είμαι καθόλου καλή μαγείρισσα δυστυχώς. Είμαι εξαιρετική ζαχαροπλάστης όμως. Μπορώ να φτιάξω από φανουρόπιτα μέχρι cheesecake, βάφλες, cupcakes, μπισκότα… τα πάντα.