5 tips για να μπορείς να ελέγξεις τις απογευματινές σου λιγούρες!

Πες όχι στα περιττά κιλά από τις απογευματινές λιγούρες!

Από το πρωί μέχρι και το απόγευμα όλα κυλούν ομαλά και η διατροφή μας πάει γάντι. Τι γίνεται όμως όταν έρθει το απόγευμα;

Εκεί είναι συνήθως που τα χαλάμε όλα και αυτό συμβαίνει γιατί θα σχολάσουμε από τη δουλειά με ελεύθερο χρόνο μπροστά μας… και άντε να δεις και την αγαπημένη σου σειρά το βράδυ!

Σου έχω τα απόλυτα tips για να μπορείς να ελέγχεις τις απογευματινές σου λιγούρες.

1. Καταρχάς συνειδητοποίησε πότε όντως πεινάς ή είναι άλλη μια λιγούρα. Η πείνα χαρακτηρίζεται από το γουργούρισμα της κοιλιάς και ίσως ζαλάδα. Αν όμως σκέφτεσαι έντονα κάποιο φαγητό και έχεις μόλις φάει τότε είναι λιγούρα.

2. Όταν νιώσεις την λιγούρα προτίμησε να πιείς λίγο νερό ή πήγαινε μια βόλτα και περίμενε λίγο. Μπορεί να αντιληφθείς ότι τελικά δεν θες να φας κάτι.

Start your day with some warm lemon water

3. Απολάμβανε 6 γεύματα μέσα στη μέρα σου ώστε η όρεξή σου για φαγητό να είναι σταθερή.

4. Προτίμησε snacks πλούσια σε φυτικές ίνες γιατί εκτός από το ότι είναι υγιεινά προκαλούν κορεσμό και δεν θα νιώθεις την ανάγκη να φας κάτι περισσότερο.

5. Προτίμησε άλλα snacks πιο υγιεινά με την ίδια γεύση. Αντί πατατάκια προτίμησε λίγους ξηρούς καρπούς. Αντί σοκολάτα προτίμησε μαύρη σοκολάτα ή μπάρα δημητριακών με κομματάκια σοκολάτας. Αντί παρμεζάνα ή άλλα σκληρά τυριά προτίμησε cottage cheese. Αντί αναψυκτικό προτίμησε ανθρακούχο νερό με λίγο λεμόνι για γεύση. Αν πάλι θες κάτι εύκολο για τσίμπημα προτίμησε διάφορα κομμένα λαχανικά με λεμόνι.

Οι λιγούρες είναι κάτι που λίγο πολύ μας συμβαίνουν όλους. Το θέμα είναι να μπορείς να το ελέγξεις και να κάνεις σωστές επιλογές. Αν από εκεί και πέρα βλέπεις πως αυτό είναι πέρα από τις δυνάμεις σου τότε το ιδανικό είναι να επισκεφθείς έναν εγγεγραμμένο Διαιτολόγο/Διατροφολόγο για βοήθεια.

 

Σταύρη Κλεάνθους

Διατροφολόγος / Κλινική Διαιτολόγος