4 τροφές που θα σου προσφέρουν την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύτηκες!

Γράφει η Διατροφολόγος/Κλινική Διαιτολόγος Σταύρη Κλεάνθους 

Όλες μας ονειρευόμαστε επίπεδη κοιλιά και ενώ δοκιμάσαμε τα πάντα, ακόμα νιώθουμε φουσκωμένες.

Αυτό ίσως συμβαίνει λόγω υπερευαισθησίας του εντέρου. Υπάρχουν, ωστόσο φαγητά που πέπτονται εύκολα και δεν προκαλούν φουσκώματα. Ποια είναι αυτά;

Διαβάστε την πιο κάτω λίστα και είμαι σίγουρη θα σας απαλλάξει μια και καλή από φουσκώματα.

 

1. Αγγουράκι

Περιέχει ελάχιστες θερμίδες και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό. Περιέχει το αντιοξειδωτικό, κουερσετίνη το οποίο μειώνει το φούσκωμα.

 

2. Μάραθος
Είναι ένα φυσικό διουρητικό το οποίο μειώνει την κατακράτηση υγρών και έτσι μειώνει τα φουσκώματα.

 

3. Σπαράγγια
Τα σπαράγγια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρεβιοτικά και φυτικές ίνες και έχουν αντιφλεγμονώδη ιδιότητες. Έτσι, ρυθμίζουν την πέψη και μειώνουν τα φουσκώματα.

 

4. Ginger
Το ginger βοηθά στην πέψη της τροφής – φάε λίγο ginger πριν το γεύμα και δεν θα παραπονεθείς ότι έσκασες από το φαγητό. Επίσης, αυξάνει την κυκλοφορία αίματος, αφυπνίζοντας τον μεταβολισμό μας.

 

Γενικά, βρασμένα λαχανικά, σούπες και ζεστά ροφήματα, ‘προστατευτούν’ το στομάχι μας από φουσκώματα ενώ συνήθως κρύα φαγητά και ροφήματα δρουν ακριβώς αντίθετα. Επίσης, η ζάχαρη είναι ‘σύμμαχος’ των φουσκωμάτων και καλό θα ήταν να αποφεύγεται.

Αν συνεχίσουν ωστόσο τα φουσκώματα καλό θα ήταν να επισκεφθείτε έναν έμπειρο Κλινικό Διαιτολόγο.

 

Σταύρη Κλεάνθους 

Διατροφολόγος/Κλινική Διαιτολόγος