Αυτές είναι οι βιταμίνες που πρέπει να παίρνεις για να είσαι υγιής

Οι βιταμίνες είναι ένα από τα στοιχεία που είναι απαραίτητο για πολλά σημαντικά πράγματα στον οργανισμό μας.

Και όπως και τα υπόλοιπα (πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, υδατάνθρακες κ.ο.κ), έτσι και αυτές βρίσκονται σχεδόν σε όλα τα τρόφιμα που καταναλώνεις στην καθημερινότητα σου.

Φυσικά τους καλοκαιρινούς μήνες που δεν τρεφόμαστε όσο καλά πρέπει, λόγω των ατελείωτων ωρών στην παραλία, πρέπει να τις έχουμε σε μεγαλύτερη υπόληψη.

Αν λοιπόν δεν ήξερες ποιες είναι οι βιταμίνες που πρέπει να παίρνεις επί καθημερινής βάσης, σου τις έχουμε συγκεντρώσει εδώ, για να μάθεις.

Βιταμίνη Α

Αυτή η βιταμίνη βοηθά στην αποκατάσταση οποιασδήποτε βλάβης του δέρματος από τις ισχυρές υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου (αν και δεν αντικαθιστά το αντηλιακό). Διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην όραση, στην ανάπτυξη κυττάρων και οστών. Μπορείς να τη βρεις σε κίτρινες πιπεριές, ακτινίδια, φράουλες, καρότα, γλυκοπατάτες και σκούρα φυλλώδη λαχανικά. Ακόμη να ετοιμάσεις τη σαλάτα σου για σήμερα;

Βιταμίνη C (φυσικά)

Η βιταμίνη C λειτουργεί για να διατηρεί τους ιδρωτοποιούς αδένες του σώματος σε καλή λειτουργική κατάσταση για να μειώσει τον κίνδυνο μιας ασθένειας που σχετίζεται με τη θερμότητα, όπως η θερμοπληξία πχ. Για να προσλάβεις αυτή τη βιταμίνη στο σύστημά σου, φάτε ντομάτες, μούρα, μπρόκολο και πορτοκάλια.

Βιταμίνη E

Αυτή η βιταμίνη προστατεύει το δέρμα από «βλάβες» και μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της ενέργειας σου. Τη βρίσκεις σε τρόφιμα όπως το tofu, τα καρύδια, μαγειρεμένο σπανάκι, άπαχο χοιρινό κρέας, βόειο κρέας και λιπαρά ψάρια.

Τώρα που έμαθες, ώρα για τον απολογισμό σου. Παίρνεις κάποια από αυτές τις τρεις ημερησίως; Και αν όχι πως θα το κάνεις σωστά, μήπως μόνο με την διατροφή δεν το καταφέρεις; Όπως και να ‘χει πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση, επικοινώνησε με τον γιατρό σου ή με τον διατροφολόγο σου.

 

queen.gr