Ταξίδι: Μια μοναδική τριήμερη κρουαζιέρα στο Αιγαίο με την Celestyal Cruises! (pics)

Μπορείς να σκεφτείς ωραιότερο τρόπο να περάσεις τις καλοκαιρινές σου διακοπές, από μία εξόρμηση στο Αιγαίο με το επιβλητικό κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal; To Ladytimes έζησε τη μοναδική αυτή εμπειρία και σου την προτείνει ανεπιφύλακτα!

Από τον Κλεάνθη Κλεάνθους

Και εκεί που η ζέστη είχε αρχίσει να χτυπά «κόκκινο» και το σώμα μου να ζητά απεγνωσμένα για ξεκούραση και διακοπές, η πρόταση της Celestyal Cruises για να τους συνοδεύσω στην τριήμερη κρουαζίερα με το Celestyal Crystal στο Αιγαίο, ήρθε σαν το πιο όμορφο, αναπάντεχο δώρο!

Μύκονος, Ηράκλειο Κρήτης, Κουσάντασι και Σάμος. Τρεις μέρες. 4 υπέροχοι προορισμοί, με την καλύτερη παρέα.

Τρεις μέρες, γεμάτες πανέμορφες εικόνες και εμπειρίες, νόστιμο φαγητό, μπόλικο γέλιο και διασκέδαση, έκαναν το μυαλό μου να ξεφύγει από το άγχος της καθημερινότητας και να αφεθεί στη μαγεία του απόλυτου μπλε. Ενός μπλε, που όμοιό του δεν υπάρχει…

Το ταξίδι μας με τον Δημήτρη, την Άννα Μαρία, την Δήμητρα, τον Νικόλα, τον Κωνσταντίνο, την Τάνια, την Πόπη, τον Θανάση, τον Σταύρο, τον Ανδρέα, την Γιώτα και την Κατερίνα, ξεκίνησε αεροπορικώς από την Λάρνακα στην Αθήνα. Έπειτα από το λιμάνι του Πειραιά, επιβιβαστήκαμε στο Celestyal Crystal με πρώτο μας προορισμό την κοσμοπολίτικη Μύκονο.

Το πλήρωμα του Celestyal Crystal μας υποδέχτηκε με χαμόγελο, ευγενική διάθεση και ενθουσιασμό και μας οδήγησε στις άνετες και πεντακάθαρες καμπίνες μας. Στο κρουαζιερόπλοιο, μπορείς να περάσεις ευχάριστα την ώρα σου μέχρι να φτάσεις στον κάθε σου προορισμό.

Μπορείς να απολαύσεις ένα χαλαρωτικό μασάζ, να απολαύσεις το κοκτέιλ σου στην πισίνα, να λάβεις μέρος σε διάφορες δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους, να κάνεις γυμναστική, ηλιοθεραπεία στο deck, να δοκιμάσεις λαχταριστά πιάτα (κυριολεκτικά φάγαμε τα πάντα και ήταν όλα πεντανόστιμα!) στα πολλά εστιατόρια του πλοίου και να κάνεις shopping στα duty free!

Το βράδυ, μπορείς να χορέψεις, να τραγουδήσεις, να δεις τα υπέροχα shows-υπερπαραγωγή με ταλαντούχους χορευτές και τραγουδιστές, αλλά να επισκεφτείς και το καζίνο.

Στο κρουαζιερόπλοιο, μπορείς να περάσεις ευχάριστα την ώρα σου μέχρι να φτάσεις στον κάθε προορισμό σου

Μύκονος: Αργά το απόγευμα φτάσαμε στην Μύκονο. Θέλοντας και μη, με το που πατήσεις το πόδι σου στο πιο κοσμοπολίτικο νησί της Ελλάδας, μπαίνεις και εσύ στο χαρούμενο ρυθμό του.

Περπατήσαμε στα γραφικά στενάκια, φωτογραφηθήκαμε κάτω από τους ανεμόμυλους, απολαύσαμε το κοκτέιλ μας στην Μικρή Βενετία χαζεύοντας την πορφυρή δύση του ήλιου, ενώ το βράδυ δοκιμάσαμε πεντανόστιμες μεσογειακές γεύσεις στο Nice n Easy. Την Μύκονο δεν την «χορταίνεις» όσες φορές κι αν την επισκεφτείς.

Ηράκλειο: Το επόμενο πρωί μας βρήκε στο Ηράκλειο, τη μεγαλύτερη πόλη και λιμάνι του νησιού. Πρώτος μας σταθμός, ο υπαίθριος αρχαιολογικός χώρος της Κνωσού. Το μεγαλύτερο και λαμπρότερο κέντρο του Μινωικού πολιτισμού, βρίσκεται 5 χιλιόμετρα νότια από το ιστορικό κέντρο της πόλης του Ηρακλείου. Συναρπαστικοί μύθοι, του Λαβύρινθου με το Μινώταυρο και του Δαίδαλου με τον Ίκαρο, συνδέονται με το ανάκτορο της Κνωσσού.

Ακολούθως, επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου, ένα από τα πιο μεγάλα και αξιόλογα μουσεία στην Ελλάδα και ένα από τα σημαντικότερα στην Ευρώπη. Τα εκθέματά του περιλαμβάνουν αντιπροσωπευτικά δείγματα από όλες τις περιόδους της κρητικής προϊστορίας και ιστορίας, που καλύπτουν περίπου 5.500 χρόνια, από τη νεολιθική εποχή μέχρι τους ρωμαϊκούς χρόνους.

Στην κεντρική πλατεία δοκιμάσαμε ζεστή μπουγάτσα με κρέμα και κανέλα, κάναμε shopping, ενώ στο «Κύμα», στο Κοκκίνη Χάνι (παραλιακός οικισμός 14χλμ ανατολικά του Ηρακλείου), δοκιμάσαμε ολόφρεσκο ψαράκι δίπλα στη θάλασσα.

Κουσάντασι: Η επόμενη μέρα μας βρήκε στο Κουσάντασι, το πανέμορφο παραθαλάσσιο τουριστικό θέρετο, απέναντι από τη Σάμο, στην επαρχία Αϊδινίου. Το Κουσάντασι προσελκύει κάθε χρόνο χιλιάδες τουρίστες κυρίως επισκέπτες της Εφέσου που είναι πολύ κοντά από εκεί.

Ο αρχαιλογικός χώρος της αρχαίας Εφέσου είναι ένα πραγματικό στολίδι που ο κάθε ταξιδιώτης οφείλει να επισκεφτεί.

Οι εικόνες θα σε συνεπάρουν και θα σε ταξιδέψουν σε μία άλλη εποχή. Θα νιώσεις πραγματικό δέος όταν πάτησεις το πόδι σου εκεί. Θαύμασα την Αγορά, τα Θερμά Λουτρά της Σχολαστικίας (χτισμένα τον 1ο αιώνα μ.Χ.), το μνημειώδες Αρχαίο Θέατρο, την Κρήνη του Τραΐανού και το Πρυτανείο και φυσικά τη Βιβλιοθήκη του Κέλσου, την 3η μεγαλύτερη βιβλιοθήκη της αρχαιότητας.

Στη συνέχεια επιστρέψαμε στο Κουσάντασι, δοκιμάσαμε πεντανόστιμους ντόπιους μεζέδες και γλυκά, ενώ στο φημισμένο Παζάρι, είχαμε την ευκαιρία να… παζαρέψουμε με τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων και να κάνουμε τις αγορές μας.

Σάμος: Λίγες ώρες αργότερα, βρεθήκαμε στη Σάμο, το πανέμορφο νησί του Πυθαγόρα. Αξίζει να επισκεφτείς το Μοναστήρι της Παναγιάς της Σπηλιανής. Η Μονή βρίσκεται σε μια καταπράσινη περιοχή, υψόμετρου 120 μέτρων και είναι χτισμένη μέσα σε μια σπηλιά, λίγα χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Πυθαγορείου.

Μέσα στο σπήλαιο υπάρχει εντοιχισμένη η αρχαία εικόνα της Υπεραγίας Θεοτόκου, ραγισμένη και χωρίς χρώματα λόγω της πολλής υγρασίας ενώ η χρονολόγηση της ιεράς εικόνας χάνεται στα βάθη των αιώνων. Δίπλα από την σπηλιά είναι χτισμένος μικρός ναός προς τιμήν του Αγίου Γεωργίου. Η θέα είναι υπέροχη και θα βγάλεις πολύ ωραίες φωτογραφίες! Εκεί γνωρίσαμε και τον υπέροχο Κρητικό πατέρα Μανώλη, ο οποίος μας κέρασε τσιπουράκια και μας έφτιαξε τη διάθεση με το έντονο ταμπεραμέντο του και το αυθεντικό του χαμόγελο!

Στη συνέχεια κατεβήκαμε στο Πυθαγόρειο, περιπλανηθήκαμε στα γραφικά στενά και αγοράσαμε νόστιμα γλυκά και σουβενίρ.

Λίγες ώρες αργότερα, βρεθήκαμε στη Σάμο, το πανέμορφο νησί του Πυθαγόρα. Εκεί, αξίζει να επισκεφτείς το Μοναστήρι της Παναγιάς της Σπηλιανής

Δευτέρα πρωί. Λίγο πριν αναχωρήσουμε για Κύπρο, κάναμε μία ολιγόωρη στάση στο κέντρο της Αθήνας, είδαμε αγαπημένους φίλους και κάναμε shopping στην Ερμού! Η αιγαιοπελαγίτικη εξερεύνηση με τα κρουζιερόπλοια της Celestyal Cruises, αποτελεί μία ανεπανάληπτη (και value for money) εμπειρία, που ο κάθε ταξιδιώτης αξίζει να ζήσει! Θα κρατήσω όλες αυτές τις υπέροχες αναμνήσεις και εμπειρίες βαθιά μέσα μου για πάντα!

Info: Πληροφορίες για τις κρουαζιέρες της Celestyal Cruises στο www.celestyalcruises.gr

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Action Global Communications για την πρόταση να συμμετάσχω μαζί τους στο ταξίδι και για όλη την πολύτιμη εμπειρία!