Πόσα λεπτά γυμναστικής τη μέρα χρειάζονται για να χάσεις 2 κιλά λίπους

Το να μειώσεις το σωματικό σου λίπος είναι πιο απλό (και γρήγορο) απ΄όσο νόμιζες.

Kαλοκαίρι και τα βράδια στα μπαλκόνια, στις αυλές, στις ταράτσες ή οπουδήποτε αλλού χωρίς ταβάνι, αυξάνονται. Τι σχέση έχει αυτό με το θέμα μας θα αναρωτηθείς. Φυσικά και έχει διότι όλο και κάτι θα τσιμπολογήσετε, όλο και με κάποιο ποτό θα τα συνοδεύσετε.

Θα είναι κρασί και πιατέλα με τυριά και αλλαντικά; Θα είναι ντάκος με ένα βαρέλι φέτα από πάνω; Θα είναι μπύρα και λουκάνικα; Θα είναι πίτσα με 34 κίτρινα τυριά; Θα είναι σουβλάκια μαζί με ένα λιβάδι από τηγανητές πατάτες; Κάτι θα είναι.

Όλα αυτά το πιθανότερο είναι ότι, αφού κατρακυλήσουν μέσα στο στομάχι σου, θα καταλήξουν και θα «εγκατασταθούν» στη μέση σου. Στην κοιλιά σου και στα πλαϊνά σημεία της. Από τη μία κανένα πρόβλημα γιατί το κατευχαριστήθηκες που συνόδευσαν το βράδυ σου. Από την άλλη, αν τις επόμενες ημέρες σε προβληματίσουν και νιώσεις ότι κάτι πρέπει να κάνεις γι’ αυτά, μην βιαστείς να στήσεις σκηνή στο γυμναστήριο.

Μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Sports Medicine and Physical Fitness υποστηρίζει ότι, αν θέλεις να χάσεις το περιττό λίπος από την κοιλιά μόλις 7 λεπτά γυμναστικής με το βάρος του σώματός σου, τη μέρα, αρκούν!

Στην έρευνα συμμετείχαν δύο ομάδες ενηλίκων. Η πρώτη ομάδα δεν έκανε καθόλου γυμναστική και η δεύτερη γυμνάζονταν για 7 λεπτά ημερησίως για έξι εβδομάδες. Οι ασκήσεις που συμπεριλαμβάνονταν στο πρόγραμμα ήταν jumping jacks ή scissor jacks (αναπηδήσεις), απλοί κοιλιακούς, push-ups και squats (καθίσματα) ενώ μεταξύ των ασκήσεων ξεκουράζονταν για 10 δευτερόλεπτα.

Η τελική αξιολόγηση έδειξε ότι 7 λεπτά προπόνησης την ημέρα μπορεί να κάνουν θαύματα αφού οι συμμετέχοντες της δεύτερης ομάδας έχασαν 2 κιλά λίπους και 2,5 εκατοστά κοιλιακού λίπους γύρω από τη μέση τους. Καθόλου άσχημα.

Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι οι ασκήσεις αντίστασης με το βάρος του σώματος είναι το κλειδί για να αυξήσεις μυική μάζα και να κάψεις το λίπος. Επιπλέον, υποστηρίζουν ότι αυτές οι ασκήσεις αρχίζουν να αποδίδουν τα μέγιστα μακροπρόθεσμα και με την προϋπόθεση ότι α. δεν θα εγκαταλείψεις την προσπάθεια και ότι β. σταδιακά, θα αυξάνεις την ένταση (είτε προσθέτοντας βάρη, είτε κάνοντας περισσότερες επαναλήψεις).

Αν λοιπόν θέλεις να σχεδιάσεις μια fitness ρουτίνα που θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος και την οποία θα μπορείς να ακολουθείς χωρίς να αναβάλεις επειδή «πάλι δεν πρόλαβες» 7 λεπτά την ημέρα με ασκήσεις που δεν χρειάζονται εξοπλισμό και γίνονται από το σπίτι σου με μοναδικό βάρος το βάρος του σώματός σου, είναι μια πολύ δυνατή αρχή.

 

ladylike.gr