MC MEDIA NETWORK

Saturday, 20 April
Advertisement

TOYOTA C-HR – Μία Φρέσκια Ματιά στην Κατηγορία Crossover

Advertisement

Σχεδιασμένο για να ξεχωρίζει τόσο στη γκάμα της Toyota όσο και στην κατηγορία του, εκφράζει την αποφασιστικότητα του Akio Toyoda να επιτρέψει μεγαλύτερη στυλιστική ελευθερία και να προωθήσει τη μηχανολογική δημιουργικότητα ώστε να πετύχει εντυπωσιακά σχέδια και αυξημένη οδηγική απόλαυση.

- Advertisement -

Το Toyota CHR παραμένει πιστό στα γενικά χαρακτηριστικά των πρωτοτύπων αυτοκινήτων που μαγνήτισαν την προσοχή του κοινού στο Παρίσι το 2014 και στη Φρανκφούρτη το 2015. Οι τύπου coupe γραμμές του μαρτυρούν την απόφαση των σχεδιαστών να δημιουργήσουν ένα στυλ που ξεχωρίζει στη σειρά Toyota, και να λανσάρουν μία νέα κατεύθυνση  στην κατηγορία μεσαίων crossover.

Με το C-HR, η Toyota απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κα μοναδικό προφίλ πελατών. Οδηγούμενοι κυρίως από το συναίσθημα, οι πελάτες αυτοί θέλουν να ξεχωρίζουν αλλά και να είναι οι πρώτοι που θα δοκιμάζουν νέες εμπειρίες και προϊόντα. Όταν αποφασίζουν να προχωρήσουν οποιαδήποτε αγορά δίνουν προτεραιότητα στο στυλ και την ποιότητα και θεωρούν το αυτοκίνητο προέκταση της προσωπικότητάς τους.

Με αφετηρία τα όσα έμαθε κατά τις συναντήσεις του με τέτοιους πελάτες, ο Hiroyuki Koba Chief Engineer του C-HR επικεντρώθηκε στις απαιτήσεις τους σε όλη τη διαδικασία εξέλιξης, θέτοντας υψηλούς στόχους σχεδιαστικής και αντιληπτής ποιότητας.

Ο μοναδικός χαρακτήρας του Toyota C-HR δείχνει την ευελιξία που προσφέρει στους υπεύθυνους εξέλιξης η αρχιτεκτονική TNGA (Toyota New Global Architecture) στους τρεις βασικούς τομείς – σχεδίαση, σύστημα κίνησης και δυναμική συμπεριφορά, επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν μία νέα και φρέσκια πρόταση στην όλο και πιο εμπορική κατηγορία crossover.

ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Crossover

Το νέο Toyota C-HR λανσάρει ένα πρωτότυπο στυλ που προσδίδει νέο δυναμισμό και γοητεία στην αγορά crossover, συνδυάζοντας το πάνω τμήμα ενός coupe με την ισχυρή ‘βάση’ ενός SUV.

Με μήκος 4360mm, πλάτος 1795 mm, ύψος 1555 mm (Hybrid) και μεταξόνιο 2640mm, το μοντέλο παραγωγής παραμένει πιστό στη σχεδιαστική γραμμή του πρωτοτύπου που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2014, και το οποίο έτυχε εξαιρετικά καλής υποδοχής από τους υποψήφιους πελάτες.

Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας “Sensual Speed-Cross”, και με αρχιτεκτονική τύπου διαμαντιού με τους θόλους των τροχών να προεξέχουν και στις τέσσερις γωνίες, προσδίδοντας έμφαση στη δύναμη και αντοχή του νέου crossover, η αρθρωτή δομή του C-HR συνδυάζει ένα εντυπωσιακό κάτω τμήμα υπερυψωμένο από το έδαφος με το λεπτό και κομψό προφίλ της καμπίνας ενός coupe.

Παρατηρώντας το C-HR από οποιαδήποτε γωνία, ο συνδυασμός πολυεδρικών σχημάτων με ρέουσες επιφάνειες και κομψές λεπτομέρειες συνθέτουν μία λεπτή ισορροπία μεταξύ ακρίβειας και αισθητικής απόλαυσης.

Το εμπρός τμήμα αντιπροσωπεύει μία ακόμα εξέλιξη της σχεδιαστικής ταυτότητας Under Priority και Keen Look της Toyota. Η λεπτή πάνω μάσκα ρέει από το έμβλημα της Toyota, τους προβολείς και τα ανάγλυφα φτερά, αγκαλιάζοντας τις εμπρός γωνίες του οχήματος.

Οι γραμμές των μαύρων μαρσπιέ ανάμεσα στους εμπρός και πίσω τροχούς σε συνδυασμό με τη χαρακτηριστική μεσαία γραμμή που διατρέχει όλο το προφίλ τονίζουν την σπορ αίσθηση του κομψού αμαξώματος.

Το coupe στυλ του C-HR αναδεικνύεται περαιτέρω από τις συγκαλυμμένες λαβές των πίσω θυρών που ενσωματώνονται στην κολόνα C και – κάτι σημαντικό για την αποτύπωση της ταχύτητας μέσα στη σχεδίαση –  την εντυπωσιακή επέκταση της γραμμής της οροφής σε μία μεγάλη αεροτομή με πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος

Πίσω, η καμπίνα αλλάζει έντονα κλίση ενώ η πίσω πόρτα ανοίγει προς τα πάνω για πρόσβαση στο χώρο αποσκευών, που χωράει αποσκευές 5 επιβατών. Αυτό δημιουργεί αντίθεση με τους προτεταμένους θόλους των τροχών, που χαρίζουν στο νέο crossover μεγαλύτερο εύρος και εξαιρετικά δυναμικό στήσιμο.

Ξεπροβάλλοντας περήφανα από το κωνικό αμάξωμα, τα πίσω φώτα διατίθενται προαιρετικά με τεχνολογία LED, χαρίζοντας στο πίσω τμήμα του C-HR μία εξίσου εκφραστική οπτική ταυτότητα.

ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Η Toyota ανατρέπει πάλι τα στυλιστικά πρότυπα, λανσάροντας τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία ‘Sensual Tech’ για το εσωτερικό που συνδυάζει high-tech λειτουργικότητα με μοντέρνα αίσθηση και στυλ. Ένα οδηγοκεντρικό cockpit εντάσσεται άψογα σε μία ευάερη, ευρύχωρη καμπίνα.

Το φιλικό και φιλόξενο περιβάλλον της ευρύχωρης, ευάερης καμπίνας οφείλεται στη διαστρωματωμένη αρχιτεκτονική του ταμπλό που συνεχίζεται μέχρι την επένδυση θυρών με διάκοσμο και πάνελ σε piano black. Αυτό δημιουργεί αντίθεση μεταξύ αισθησιακών επιφανειών και ζωηρών γραμμών που διαμορφώνουν ένα φρέσκο και παράλληλα άνετο περιβάλλον.

Το οδηγοκεντρικό cockpit ενσωματώνει καινοτόμες λεπτομέρειες και διαισθητική, προσιτή υψηλή τεχνολογία. Όλα τα χειριστήρια, και μία οθόνη αφής 8″ με ανασχεδιασμένη και βελτιωμένη διεπαφή ανθρώπου / μηχανής HMI (Human Machine Interface) με πλατφόρμα πλοήγησης  Multi-Media ’16 της Toyota και αναβαθμισμένες συνδεδεμένες υπηρεσίες είναι ελαφρώς  προσανατολισμένα στον οδηγό.

Σε συνδυασμό με την ασύμμετρη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας φέρνει όλα τα χειριστήρια σε θέση άμεσης πρόσβασης για τον οδηγό δίνοντας τη δυνατότητα στο συνοδηγό να έχει πρόσβαση στους σχετικούς μοχλοδιακόπτες.

Επειδή η οθόνη αφής ξεχωρίζει στο ταμπλό αντί να ενσωματώνεται σε αυτό, το πάνω τμήμα του ταμπλό έχει μεγαλύτερο βάθος, βελτιώνοντας περαιτέρω την ορατότητα του οδηγού.

Η μοναδική σχεδίαση των εμπρός καθισμάτων συνδυάζει ένα λεπτό, σπορ πάνω τμήμα με ένα κάτω τμήμα με μεγάλα μαξιλάρια άριστης στήριξης. Οι διαφορές αυτές τονίζονται με τη χρήση διαφορετικών τόνων, συνθέσεων και σχεδίων ταπετσαρίας.

Στοχεύοντας σε μία κορυφαία αντιληπτή ποιότητα, και γνωρίζοντας ότι οι πελάτες C-HR θα έχουν ανταγωνιστές και από premium μάρκες στην λίστα τους, το εσωτερικό της C-HR δείχνει ότι η Ευρωπαϊκής ομάδας SQ της Toyota ενεπλάκη στη διαδικασία σχεδίασης από τα πρώτα στάδια.

Συνεργαζόμενη στενά με τη βασική ομάδα σχεδίασης ώστε να διατηρηθεί η αρχική φιλοσοφία εσωτερικού, η ομάδα SQ επεδίωξε την ποιότητα των εξαρτημάτων και τη συνοχή σε υφή, σύνθεση, σχήμα, χρώμα και φωτισμό όλων των στοιχείων ακόμα και στις ραφές των καθισμάτων.

Ενισχύοντας τη σχέση μεταξύ σχεδίασης εσωτερικού και εξωτερικού, πολλοί διακόπτες υιοθετούν παρόμοιο σχήμα μιμούμενοι το μοτίβο διαμαντιού του εξωτερικού του αμαξώματος. Το ίδιο θέμα του διαμαντιού συναντάμε και στο σχέδιο της επένδυσης θυρών, στην επένδυση οροφής, στις γρίλιες των ηχείων JBL και στο σχήμα του tweeter, ακόμα και στις βελόνες των αναλογικών ενδείξεων των οργάνων.

Μία μελετημένη επιλογή φινιρισμάτων είναι απαραίτητη για την αρμονική, συνεπή, ενιαία εμφάνιση του εσωτερικού. Διατίθενται τρία βασικά φινιρίσματα – τύπου δέρματος για όλες τις επιφάνειες φόντου, μαλακό δέρμα Nappa για όλες τις επιφάνειες που αγγίζει ο πελάτης και σαγρέ για όλα τα λειτουργικά στοιχεία όπως τα χειριστήρια.

Διακοσμητικά στοιχεία επενδύονται με υψηλής ποιότητας piano black και satin silver, ενώ ο μπλε φωτισμός των οργάνων και των μοχλοδιακοπτών είναι μελετημένος ώστε να επιτυγχάνει χρωματική αρμονία, ακόμα και σε γειτονικές ανακλαστικές επιφάνειες διαφορετικών χρωμάτων.

Αυτή η εξαιρετική, νέα σχεδίαση εσωτερικού θα διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: Dark Grey, Black/Blue και Black/Brown.

ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ τους ΠΙΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΥς ΠΕΛΑΤΕς

Αντανακλώντας τις απαιτήσεις των υποψηφίων πελατών του, το Toyota C-HR μπορεί να εφοδιάζεται με μία μεγάλη ποικιλία χαρακτηριστικών.

Σύμφωνα με τη δέσμευση της Toyota για εκδημοκρατισμό του προηγμένου εξοπλισμού ασφάλειας, το Toyota Safety Sense προσφέρεται στάνταρ στη γκάμα. Το σύστημα περιλαμβάνει σύστημα προ-σύγκρουσης – Pre-Collision System (με αναγνώριση πεζού – Pedestrian Recognition), Adaptive Cruise Control, Lane Departure Alert (προειδοποίηση απομάκρυνσης από τη λωρίδα κυκλοφορίας) με έλεγχο διεύθυνσης, αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων – Automatic High Beam και Road Sign Assist1.

1 Road Sign Assist δεν διατίθεται με τη βασική έκδοση

Οι πολύ απαιτητικοί πελάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν θερμαινόμενα καθίσματα, ένα ευφυές σύστημα εισόδου, φιμέ κρύσταλλα, ειδική ταπετσαρία με μερικώς δερμάτινα καθίσματα, το επαναστατικό σύστημα S-IPA της Toyota (Simple Intelligent Park Assist), ζάντες αλουμινίου 18” και δίχρωμη μεταλλική βαφή.

TOYOTA SAFETY SENSE

Το Toyota Safety Sense βοηθά να μειώνεται το ενδεχόμενο σύγκρουσης και προσφέρει πρόσθετα οφέλη κάνοντας ευκολότερη τη ζωή του οδηγού και μειώνοντας την κόπωση.

PreCollision Safety system

Σε ταχύτητες από 10 km/h μέχρι την τελική ταχύτητα του οχήματος, αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί τη εμπρός κάμερα και τον αισθητήρα ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος για την ανίχνευση οχημάτων και πεζών στο δρόμο. Εάν διαπιστωθεί κίνδυνος σύγκρουσης, αυτόματα ενημερώνεται ο οδηγός με μία ηχητική και οπτική προειδοποίηση στην οθόνη πολλαπλών πληροφοριών. Ταυτόχρονα, το Pre-Collision Brake Assist προ-φορτίζει επίσης το σύστημα φρένων διασφαλίζοντας πρόσθετη ισχύ πέδησης όταν ο οδηγός πατήσει φρένο. Εάν το σύστημα θεωρήσει ότι η πιθανότητα μιας εμπρόσθιας σύγκρουσης με όχημα ή πεζό είναι εξαιρετικά υψηλή, τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα συμβάλλοντας στην αποφυγή της σύγκρουσης ή στη μείωση των επιπτώσεων αυτής.

Η βελτίωση της τεχνολογίας Toyota επιτρέπει τώρα την αναγνώριση και αντίδραση στην παρουσία πεζών και οχημάτων και τη λειτουργία της σε μεγαλύτερο εύρος ταχυτήτων.

Adaptive Cruise Control με Λειτουργία Full Speed Range Following

Το Adaptive Cruise Control με Λειτουργία Full Speed Range Following του Toyota C-HR χρησιμοποιεί το ίδιο ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος όπως το σύστημα Pre-Collision Safety για να διατηρήσει μία ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο μέχρι να σταματήσει εάν χρειαστεί και επιταχύνοντας ομαλά μέχρι να επιστρέψει στην προεπιλεγμένη ταχύτητα ταξιδιού όταν ο δρόμος μπροστά αδειάσει.

Lane Departure Alert

Το Lane Departure Alert χρησιμοποιεί κάμερα στο παρμπρίζ για να παρακολουθεί την πορεία του οχήματος ανάμεσα στις διαγραμμίσεις του δρόμου. Εάν κρίνει ότι το Toyota C-HR παρουσιάζει τάση απομάκρυνσης από τη λωρίδα του χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί το φλας, το σύστημα εκπέμπει ένα ηχητικό σήμα και ενεργοποιεί μία προειδοποίηση στην οθόνη πολλαπλών πληροφοριών. Εάν το όχημα εξακολουθεί να κινείται εκτός λωρίδας, τότε τίθεται σε εφαρμογή το σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης για να βοηθήσει τον οδηγό να επαναφέρει το όχημα στην πορεία του.

Automatic High Beam

Το σύστημα Automatic High Beam χρησιμοποιεί την κάμερα που είναι τοποθετημένη στο παρμπρίζ για το Lane Departure Alert. Αυτή αναγνωρίζει τα φώτα των αντίθετα ερχόμενων ή προπορευόμενων οχημάτων, και ενεργοποιεί αυτόματα το σύστημα προβολέων στη μεσαία σκάλα ώστε να μην ενοχλούνται οι άλλοι χρήστες του δρόμου. Η μεγάλη σκάλα φώτων επανέρχεται στην προηγούμενη κατάσταση μόλις ο δρόμος μπροστά αδειάσει, μεγιστοποιώντας το πεδίο ορατότητας του οδηγού.

Road Sign Assist

Το Road Sign Assist χρησιμοποιεί την εμπρός κάμερα για την αναγνώριση προειδοποιήσεων και σημαντικών πινακίδων των αυτοκινητόδρομων / δρόμων ταχείας κυκλοφορίας. Στη συνέχεια, αυτά επαναλαμβάνονται στην οθόνη πολλαπλών πληροφοριών, ενημερώνοντας τον οδηγό για όρια ταχύτητας, διακοπές λειτουργίας λωρίδων και άλλες σημαντικές πληροφορίες.

Advanced safety and driver assistance systems

Το Toyota C-HR διατίθεται με πρόσθετα συστήματα υποστήριξης ασφαλούς οδήγησης, που παρέχουν στον οδηγό καλύτερες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την περιοχή γύρω από το αυτοκίνητο. Μεταξύ αυτών είναι τα Blind Spot Monitor και Rear Cross Traffic Alert.

Το Blind Spot Monitor χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ στις πίσω γωνίες του οχήματος για την ανίχνευση κοντινών οχημάτων σε διπλανές λωρίδες, καθώς εισέρχονται στο τυφλό σημείο του οδηγού. Ο οδηγός ειδοποιείται για την παρουσία τους από προειδοποιητικές λυχνίες LED στον ανάλογο εξωτερικό καθρέπτη. Οι λυχνίες LED παραμένουν αναμμένες όσο το όχημα βρίσκεται στο τυφλό σημείο. Εάν ο οδηγός ενεργοποιήσει τα φλας, επιχειρώντας ελιγμό στη διαδρομή του οχήματος, τότε τα LED θα αρχίσουν να αναβοσβήνουν με μεγάλη συχνότητα επισημαίνοντας τον κίνδυνο.

Τα ίδια ραντάρ εξυπηρετούν τη λειτουργία του Rear Cross Traffic Alert, που παρακολουθεί τη διέλευση της κυκλοφορίας εκατέρωθεν του οχήματος τη στιγμή που φεύγει με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης και προειδοποιεί τον οδηγό εάν εντοπισθούν οχήματα.

Simple Intelligent Parking Assist system

Το Toyota C-HR προσφέρει το νέο σύστημα της Toyota Simple Intelligent Parking Assist (S-IPA), που χρησιμοποιεί μία ομάδα αισθητήρων για τον εντοπισμό κατάλληλων χώρων στάθμευσης και γύρω αντικειμένων. Βελτιώσεις στην τεχνολογία επιτρέπουν τη λειτουργία για χώρους στάθμευσης έως 22% μικρότερους από πριν.

Ο οδηγός σταματά το αυτοκίνητο δίπλα στο χώρο στάθμευσης και πιέζει ένα μπουτόν για την ενεργοποίηση του S-IPA, που καθοδηγεί το αυτοκίνητο στη σωστή θέση με όπισθεν. Το σύστημα αξιοποιεί τους αισθητήρες παρκαρίσματος στις γωνίες.

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΗΧΟΥ

Αναγνωρίζοντας τη σημασία που δίνει ο υποψήφιος πελάτης του Toyota C-HR στην ποιότητα του συστήματος ψυχαγωγίας αυτοκινήτου, το όχημα μπορεί να εφοδιάζεται με ένα ειδικών προδιαγραφών premium ηχοσύστημα JBL με 8κάναλο στερεοφωνικό ενισχυτή 576 Watt και 9-ηχεία, ανάμεσά τους δύο νέα, πατενταρισμένα υψίσυχνα ηχεία (τουίτερ) με ακουστικούς οδηγούς της JBL (κόρνες). Προσφέρει την απόλυτη αναπαραγωγή ήχου στην κατηγορία C-crossover.

Επειδή διάφορα στοιχεία του εσωτερικού όπως παράθυρα, ηλιοροφή και ταπετσαρία καθώς και η άκαμπτη δομή του αμαξώματος γύρω από κάθε ηχείο μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά την ποιότητα ήχου, για το σύστημα συνεργάστηκε η JBL με τους μηχανικούς της Toyota από τα πρώτα στάδια της διαδικασίας σχεδίασης.

Μία διεξοδική έρευνα μεταξύ των πελατών έπαιξε σημαντικό ρόλο στη σχεδίαση του συστήματος και είχε σαν αποτέλεσμα τον προσανατολισμό της διάταξης των ηχείων και τη χρήση  τη χρήση ενός ενσωματωμένου στην κολόνα τουίτερ τύπου κόρνας (horn tweeter) –στοιχείο ταυτότητας του συστήματος JBL – για ζωηρό και καθαρό ήχο.

Εκτός από τα δύο horn tweeters 25 mm και τους ακουστικούς οδηγούς, το σύστημα περιλαμβάνει ευρυζωνικά ηχεία 80mm και δύο sub-woofers 17 cm μπροστά, και πίσω, δύο ευρυζωνικά ηχεία 15 cm και ένα sub-woofer 19 cm σε ξεχωριστή καμπίνα 10 L στο χώρο αποσκευών.

Το JBL premium ηχοσύστημα διατίθεται σε συνδυασμό με σύστημα πλοήγησης και περιλαμβάνει φορμάτ ψηφιακού ήχου χωρίς απώλειες ποιότητας.

Η συνεργασία Toyota και JBL ξεκίνησε το 1996 και συνεχίζεται με επιτυχία. Τα ηχοσυστήματα JBL χαίρουν υψηλής εκτίμησης από τους επαγγελματίες της μουσικής και χρησιμοποιούνται σε διάσημες αίθουσες και χώρους συναυλιών και στάδια σε όλο τον κόσμο (το 80% των live concerts, το 70% όλων των στούντιο ηχογράφησης και το 90% όλων των κινηματογραφικών αιθουσών που πληρούν τις προδιαγραφές THX).

Η ποιότητα είναι το κοινό πάθος και των δύο εταιριών, από το οποίο προέκυψε το νέο, ασυμβίβαστο premium ηχοσύστημα που σχεδιάστηκε ειδικά για το C-HR.

Advertisement

Top Stories

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Advertisement
Advertisement

MC MEDIA NETWORK