Η ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΗΣ LIDL ΕΙΝΑΙ Η SANTA CLARA

Φέτος τα Χριστούγεννα θα είναι διαφορετικά από όλα τα προηγούμενα γιατί υπόσχονται λιγότερο στρες και περισσότερη χαρά και γαλήνη για όλους. Αυτό εύχεται η Lidl στους πελάτες της. Και τις ευχές αυτές η Lidl τις στέλνει με τη Santa Clara, την πρέσβειρά της για τα Χριστούγεννα, η οποία σηματοδοτεί μια υπέροχη και χαλαρή περίοδο Χριστουγέννων για το 2016. 

Τα φετινά Χριστούγεννα είναι διαφορετικά στη Lidl —γιατί φέτος τον ρόλο του Αγίου Βασίλη έρχεται να αναλάβει η Santa Clara, προσδίδοντας στη χριστουγεννιάτικη καμπάνια μας αλλά και σε ολόκληρη τη γιορτή των Χριστουγέννων ένα θηλυκό πρόσωπο. Η γοητευτική, μοντέρνα Santa Clara είναι το δώρο της Lidl σε όλες τις γυναίκες που τα προηγούμενα χρόνια ήταν οι αφανείς ήρωες που φορτώθηκαν στους ώμους τους το βαρύτατο φορτίο της προετοιμασίας της γιορτής των Χριστουγέννων.   Ήρθε επιτέλους η ώρα να πούμε στις γυναίκες αυτές και επισήμως το «ευχαριστώ» που τόσο πολύ δικαιούνται. Η Santa Clara δεν είναι μόνο ένας καλός άγγελος των Χριστουγέννων με μπλε μανδύα. Πάνω απ’ όλα είναι η νέα πρέσβειρα για χαρούμενες και χαλαρές γιορτές Χριστουγέννων, όπου όλοι συμμετέχουν και βοηθούν στις προετοιμασίες. Φέτος δεν χρειάζεται να είναι όλα στην εντέλεια για να είναι όλοι χαρούμενοι —κι αυτό γιατί, σε τελική ανάλυση, τα Χριστούγεννα είναι για όλους.

Όλοι είναι πιο χαρούμενοι όταν υπάρχει λιγότερο στρες την περίοδο των γιορτών και τα Χριστούγεννα μπορούν πραγματικά να γίνουν η ομορφότερη γιορτή του χρόνου για όλους! Γι’ αυτό κι εμείς θέλουμε με τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια μας να δημιουργήσουμε μια νέα αντίληψη για τις προετοιμασίες κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, να πούμε απλά ευχαριστώ! και να βεβαιωθούμε ότι όλοι θα βάλουν ένα χεράκι.  Ελπίζουμε ότι η καμπάνια μας θα κάνει λίγο πιο εύκολη τη ζωή όλων μας μέχρι τα Χριστούγεννα, με λιγότερη πίεση, λιγότερο στρες και μεγαλύτερη συμμετοχή από όλους. Και ποιος θα μπορούσε να διαδώσει καλύτερα αυτό το μήνυμα από τη νέα πρωταγωνίστρια των γιορτών, την υπέροχη Santa Clara;

Τα Χριστούγεννα είναι για όλους. Όπως και τα Lidl.

Χριστούγεννα σημαίνει να περνάμε ποιοτικό χρόνο με φίλους και την οικογένεια, να βρισκόμαστε στο επίκεντρο των γιορτών και απλά να μοιραζόμαστε όμορφες στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπάμε.  Ωστόσο για πολλούς, και ιδίως για τις γυναίκες, τα Χριστούγεννα και οι εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα έχουν δυστυχώς ταυτιστεί επίσης με το άγχος και τον εκνευρισμό. Το λυπηρό αυτό συμπέρασμα ήρθε να επιβεβαιώσει η «Μελέτη για τα Χριστούγεννα 2016» που διεξήγαγε η Nielsen. Η Lidl και η τεράστια ποικιλία των προϊόντων της δεν προσφέρουν απλώς περισσότερη «χαρά της ζωής», αλλά εξοικονομούν παράλληλα στους πελάτες της χρόνο στην κουζίνα και τις προετοιμασίες, έτσι ώστε να μπορούν να περνούν περισσότερες πολύτιμες στιγμές με τα αγαπημένα τους πρόσωπα —ιδίως τα Χριστούγεννα. Γι’ αυτό και το σύνθημα «τα Χριστούγεννα είναι για όλους» γίνεται το κάλεσμα της Lidl να χαρούμε περισσότερο τη ζωή, να εκμεταλλευτούμε μικρά κόλπα για να εξοικονομήσουμε χρόνο, όπως ο έτοιμος ζωμός πάπιας ή τα έτοιμα γεμιστά ζυμαρικά για το γιορτινό, χριστουγεννιάτικο τραπέζι, και να μην αισθανόμαστε ότι πρέπει να τα ετοιμάσουμε όλα μόνοι μας και χωρίς βοήθεια.    Μεγάλες εταιρίες που έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώνουν την κοινή γνώμη παρέχουν επιπλέον έμπνευση.  Στα blogs και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτουν, οι σύγχρονες Santa Clara μοιράζονται τις προσωπικές τους συμβουλές και κόλπα για πιο χαλαρές γιορτές Χριστουγέννων.

Η Santa Clara εύχεται «Καλά Χριστούγεννα»

Με κεντρικό μήνυμα «Τα Χριστούγεννα είναι για όλους. Όπως και τα Lidl.», η Lidl κηρύσσει την έναρξη της ολοκληρωμένης επικοινωνιακής εκστρατείας της στα τέλη Νοεμβρίου και εγκαίρως για την περίοδο πριν από την έλευση των Χριστουγέννων. Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκεται ένα βίντεο που είναι διαθέσιμο online, και το οποίο εμπλουτίζεται με αρκετά τηλεοπτικά σποτ που επικοινωνούν το νέο χριστουγεννιάτικο συναίσθημα, το οποίο περιστρέφεται γύρω από τη Santa Clara. Σε έναν γραφικό, χιονισμένο δρόμο μιας πόλης, μέσα στη βοή και την κίνηση των αγορών πριν από τα Χριστούγεννα, η Santa Clara και οι βοηθοί της διοργανώνουν ένα χαλαρό χριστουγεννιάτικο πάρτι για όλους και, έτσι για αλλαγή, τιμούν τις πραγματικές ηρωίδες των χριστουγεννιάτικων γιορτών, τραγουδώντας τον δικό τους ύμνο σε ρυθμό χιπ χοπ, «#santaclara» Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=EncqfpUBnNE

Το δημιουργικό κομμάτι της εκστρατείας ανέλαβε η εταιρία Überground από το Αμβούργο. Σκηνοθέτης του κεντρικού βίντεο είναι ο Nathan Price της Bigfish Berlin. Το τραγούδι (σε στίχους της Jo Marie Farwick και μουσική της ZWEImusic) που γράφτηκε ειδικά και επενδύει μουσικά την καμπάνια, ερμηνεύει η 23χρονη, πρωτοεμφανιζόμενη Emily Roberts από το Αμβούργο. Το «#santaclara» είναι ένας ύμνος για όλους όσοι κάνουν τα Χριστούγεννα αυτό που είναι πραγματικά: μια υπέροχη γιορτή γεμάτη χαρά και αγάπη. Το σποτ εντάσσεται σε μια ολοκληρωμένη εκστρατεία, η οποία, εκτός από την παρουσία της στην τηλεόραση και το διαδίκτυο, περιλαμβάνει επίσης και όλα τα κοινωνικά δίκτυα, τα έντυπα ΜΜΕ και την PoS. Η καμπάνια θα παρουσιαστεί ταυτόχρονα σε 26 εθνικές αγορές Lidl σε όλο τον κόσμο. Μια πραγματική πρεμιέρα για τη Lidl! Η σύλληψη και εκτέλεση της διεθνούς καμπάνιας είναι έργο της Überground. Η καμπάνια δημοσίων σχέσεων & διαμόρφωσης γνώμης θα συντονιστεί από την ομάδα στο γραφείο της häberlein & mauerer στο Βερολίνο.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση:

http://www.lidl.com.cy/el/santaclara

www.lidl.com.cy

www.facebook.com/lidlcy/

www.twitter.com/Lidl_Cyprus_

https://www.instagram.com/lidl_cyprus/

Snapchat: lidlcyprus

Lidl

Ως μέλος του ομίλου εταιριών Schwarz (με έδρα στο Neckarsulm), η εμπορική επιχείρηση Lidl κατατάσσεται ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρίες εμπορίας τροφίμων σε Γερμανία και Ευρώπη. Με παρουσία σε 30 χώρες σε όλο τον κόσμο, η Lidl διατηρεί σήμερα περίπου 10.000 καταστήματα και περισσότερα από 140 κέντρα διανομής εμπορευμάτων σε 27 χώρες της Ευρώπης.

Ως εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, προτεραιότητα της Lidl είναι η ιδανική αναλογία κόστους-οφέλους για τους πελάτες της. Η απλότητα και η εστίαση στις διαδικασίες είναι αυτά που χαρακτηρίζουν την καθημερινή εργασία στα καταστήματα, τις τοπικές εταιρίες και τις υπηρεσίες. Το Ίδρυμα Lidl με έδρα το Neckarsulm αποτελεί τον πάροχο συστήματος και είναι υπεύθυνο για τη σύλληψη και τον σχεδιασμό ενιαίων διαδικασιών.

Η Lidl απασχολεί σήμερα περίπου 215.000 άτομα. Η εργασία στη Lidl διακρίνεται για τον δυναμισμό στις καθημερινές λειτουργίες, τις υψηλές επιδόσεις και την εστίαση στο κέρδος, καθώς και για τον δίκαιο τρόπο αντιμετώπισης των κοινωνικών σχέσεων.

Στις καθημερινές της δραστηριότητες η Lidl επιδεικνύει υπευθυνότητα έναντι των ανθρώπων, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος. Για τη Lidl, βιωσιμότητα σημαίνει τήρηση και εκπλήρωση σε καθημερινή βάση της υπόσχεσής μας για ποιότητα. Καταβάλλοντας προσπάθειες στους τομείς όπου η ίδια η δράση της Lidl μπορεί να αποφέρει συγκεκριμένα θετικά αποτελέσματα, η εταιρεία επικεντρώνεται σε πέντε πεδία δραστηριότητας: την ποικιλία, το εργατικό δυναμικό, το περιβάλλον, την κοινωνία και τους επιχειρηματικούς εταίρους.

Ως ο μεγαλύτερος έμπορος τροφίμων στην Ευρώπη από το 2014, ο όμιλος Schwarz Group (Kaufland, Lidl) κατέγραψε συνολικά έσοδα ύψους 85,7 δισ. ευρώ κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2015.