ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΜΗΝΥΜΑ, ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΗ ΦΩΝΗ

Τα Χριστούγεννα έχουν φωνή. Και τι φωνή! Σε cool, hip hop ρυθμούς, το τραγούδι της Emily Roberts για την καμπάνια της Lidl «Santa Clara» είναι η τέλεια μουσική επένδυση των φετινών Χριστουγέννων.

Φέτος η Lidl θέλει να πει ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε όλα τα σκληρά εργαζόμενα χέρια που κάθε χρόνο βεβαιώνονται ότι το ψητό θα είναι έτοιμο στο τραπέζι του χριστουγεννιάτικου δείπνου στην ώρα του, τα δώρα θα είναι όμορφα τυλιγμένα και το σπίτι θα πλημμυρίζει από ευτυχία. Αυτά τα ακούραστα χέρια ανήκουν συνήθως στις γυναίκες, όπως επιβεβαιώθηκε από τη μελέτη για τα Χριστούγεννα που διεξήγαγε η Nielsen για λογαριασμό της Lidl. Πρέσβειρα της φετινής χριστουγεννιάτικης καμπάνιας είναι η Santa Clara, η οποία ενσαρκώνει όλες τις δυνατές γυναίκες που κάνουν την «ομορφότερη γιορτή του χρόνου» πραγματικά ιδιαίτερη κάθε χρόνο και προτρέπει τις γυναίκες να μην επιβαρύνουν τον εαυτό τους με περιττό στρες στην περίοδο των γιορτών. Η Emily Roberts, που ερμηνεύει το τραγούδι «#santaclara», γίνεται η ιδανική φωνή που συνοδεύει το μήνυμα της Santa Clara.

Μοντέρνες γυναίκες, μοντέρνος ήχος

Κάθε ρυθμικό χτύπημα του ήχου της Santa Clara είναι τόσο cool και δυνατό όσο και η ίδια η Santa Clara. Και τον ενσαρκώνει για εμάς η Emily Roberts. Η 23χρονη ερμηνεύτρια από το Αμβούργο είναι μια νεαρή, γεμάτη αυτοπεποίθηση και δύναμη γυναίκα —κι έχει μια υπέροχη φωνή που αποδεικνύεται στο θεματικό τραγούδι της καμπάνιας της Lidl. Τους στίχους του τραγουδιού «#santaclara» υπογράφει η Jo Marie Farwick και θέτει ορισμένα ερωτήματα που ταράζουν τα νερά: «Πώς γίνεται και κάθε χρόνο τη δόξα ένας τύπος να μας κλέβει,

Όταν τα πάντα μια γυναίκα μαγειρεύει;»

Το αποτέλεσμα είναι ένα εμπνευσμένο κομμάτι που σίγουρα θα κάνει τον Άγιο Βασίλη να πεταχτεί από το έλκηθρό του και πρέπει οπωσδήποτε να παίξει στο φετινό χριστουγεννιάτικο πάρτι. Στο βίντεο που συνοδεύει το τραγούδι, την Emily Roberts πλαισιώνει – ποια άλλη; – η ίδια η Santa Clara, μαζί με χριστουγεννιάτικες χορωδίες και μια συμπυκνωμένη δόση οικογενειακής δύναμης —γιατί τα Χριστούγεννα είναι για όλους.

Η μουσική της Emily Roberts αποκτά φανατικούς θαυμαστές χάρη στο ευρύ μουσικό της φάσμα, το οποίο επιδεικνύει στο πρώτο της cd που περιέχει έξι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους τραγούδια. Όπως δηλώνει και η ίδια, αυτό που θέλει είναι να αγγίξει με τη μουσική της τις καρδιές των ανθρώπων. Και αρκεί απλώς να την ακούσετε για να το διαπιστώσετε κι οι ίδιοι: το πρώτο άλμπουμ της Emily θα κυκλοφορήσει στο τέλος Ιανουαρίου.

Η καμπάνια της Santa Clara

Χριστούγεννα σημαίνει να περνάμε ποιοτικό χρόνο με φίλους και την οικογένεια, να βρισκόμαστε στο επίκεντρο των γιορτών και απλά να μοιραζόμαστε όμορφες στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπάμε. Ωστόσο για πολλούς οι εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα και όλες οι ετοιμασίες προκαλούν υπερβολικό άγχος και εκνευρισμό.  Λιγότερο στρες πριν από τα Χριστούγεννα θα ήταν σίγουρα πολύ καλύτερο για όλους. Γι’ αυτό και η καμπάνια της Lidl, Santa Clara, παρακινεί ολόκληρη την οικογένεια και όλους όσοι εμπλέκονται στις γιορτές των Χριστουγέννων της οικογένειας να συμμετέχουν και να βοηθήσουν με τις προετοιμασίες. Η καμπάνια της Santa Clara λέει επίσης «ευχαριστούμε που είσαι εκεί!» σε όλους τους εργατικούς βοηθούς. Και μας θυμίζει ότι «τα Χριστούγεννα είναι για όλους». Η καμπάνια είναι ένα κάλεσμα για να κάνουμε ένα διάλειμμα και να απολαύσουμε τις γιορτές —και όχι να αισθανόμαστε ότι κάθε τι πρέπει να το κάνουμε μόνες μας και χωρίς βοήθεια.

Το τραγούδι «#santaclara» είναι διαθέσιμο στο Itunes, Deezer, Spotify, Shazam και το Soundcloud.

http://emily-roberts.com

https://www.facebook.com/EmilyRobertsMusic

https://www.instagram.com/emilyrobertsmusic/

Περισσότερες πληροφορίες για την καμπάνια μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση:

http://www.lidl.com.cy/el/santaclara

www.lidl.com.cy

www.facebook.com/lidlcy/

www.twitter.com/Lidl_Cyprus_

https://www.instagram.com/lidl_cyprus/

Snapchat: lidlcyprus

Lidl

Ως μέλος του ομίλου εταιριών Schwarz (με έδρα στο Neckarsulm), η Lidl κατατάσσεται ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρίες εμπορίας τροφίμων σε Γερμανία και Ευρώπη. Με παρουσία σε 30 χώρες σε όλο τον κόσμο, η Lidl διατηρεί σήμερα περίπου 10.000 καταστήματα και περισσότερα από 140 κέντρα διανομής εμπορευμάτων σε 27 χώρες της Ευρώπης.

Η Lidl απασχολεί σήμερα περίπου 215.000 άτομα ενώ ο όμιλος Schwarz Group (Kaufland, Lidl) κατέγραψε συνολικά έσοδα ύψους 85,7 δισ. ευρώ κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2015.